Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání efektivity tréninku bruslení pomocí obratnostních cvičení a techniky bruslení u kategorie U10 v ledním hokeji
Švejda, Pavel ; Novák, Dominik (vedoucí práce) ; Kregl, Jan (oponent)
Název práce: Porovnání efektivity tréninku bruslení pomocí obratnostních cvičení a techniky bruslení u kategorie U10 v ledním hokeji Cíle práce: Hlavním cílem této diplomové práce bylo pomocí osmi bruslařských testů porovnat efektivitu tréninku bruslení pomocí obratnostních cvičení a pomocí techniky bruslení (power skatingu) v kategorii U10. Metody práce: Pro porovnání výsledků v jednotlivých testech byla využita statistická analýza ANOVA. Do výzkumu se zapojilo celkem 13 hráčů ve věku do 10 let s průměrným tréninkovým věkem 4,73 ± 1,15. Celkem proběhly tři testování, První, před jakoukoliv stimulací pro obě skupiny. Druhé, po šesti týdnech intervence pomocí techniky bruslení, respektive obratnostních cvičení a třetí, po dalších šesti týdnech intervence, kdy se skupiny otočily. Naměřené časy byly zaznamenávány do tabulek a následně statisticky zpracovány. Výsledky: Po druhém měření (POST_1) došlo u skupiny začínající technikou bruslení ke zlepšení u 7 z 8 testů. U skupiny začínající obratnostním bruslením došlo ze zlepšení u 6 z 8 testů. Nejvýraznější zlepšení bylo u obou skupin zaznamenáno u testu na 30 metrů vzad, přičemž u skupiny trénující pomocí techniky bruslení se čas zlepšil o více než 2 a půl vteřiny. Po druhé intervenci (POST_2), kdy se skupiny otočily, došlo u skupiny začínající...
Rozdíl v efektivitě bruslení prostřednictvím obratnostních cvičení a průpravy techniky bruslení ve starším školním věku
Tomášek, Adam ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Rozdíl v efektivitě bruslení rozvíjeného prostřednictvím obratnostních cvičení a průpravy techniky bruslení ve starším školním věku Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je srovnat efektivitu tréninku bruslení s využitím obratnostních cvičení a tréninku průpravy techniky bruslení na rychlostně obratnostní testy u hráčů staršího školního věku (U12). Zároveň se snažím porovnat, která z metod rozvoje bruslařských dovedností je efektivnější, zda je to metoda v celku (obratnostní cvičení) nebo metoda po částech (rozvojem dílčích prvků bruslení). Metody: V práci byla využita metoda kvantitativní analýzy výsledků osmi bruslařských testů u hráčů staršího školního věku. Testovaný soubor tvořilo 13 hráčů 6. třídy týmu HC Slavia Praha. Studie zahrnuje celkem tři měření, přičemž první měření je vstupní, druhé po intervenci obratnostním bruslením a třetí po intervenci průpravy techniky bruslení. Získaná data byla zaznamenána do tabulek a následně statisticky zpracována metodou "A scale of magnitudes", která umožňuje vypočítat měřítko velikostí pro rozdíly v měřených datech a pravděpodobnost změny dosažené intervencí. Výsledky: K prokazatelnému pozitivnímu ovlivnění po intervenci obratnostním bruslením došlo u tří testů z osmi. Jedná se o testy zaměřené na bruslařské starty jízdou vpřed bez kotouče (test č....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.